Ιστολόγιο

Διαβάστε τα τελευταία και τρέχοντα νέα στο blog μας
Εάν η εταιρεία σας μεταφέρει αγαθά σε τεράστιες αποστάσεις (μεταξύ χωρών, ηπείρων), τα λάθη στην εφοδιαστική μπορούν να μετατραπούν σε πραγματική καταστροφή για την επιχείρηση: οι προϋπολογισμοί λιώνουν, οι προθεσμίες χάνονται και η φήμη επιδεινώνεται ραγδαία.

Υπάρχει όμως μια λύση - οι συνδυασμένες μεταφορές. Δεν πρόκειται απλώς για μια μέθοδο παράδοσης, αλλά για μια ευκαιρία αποφυγής πονοκεφάλων και περιττών δαπανών. Οι ειδικοί της Sargona Private Capital μοιράστηκαν τον τρόπο οργάνωσης της διαδικασίας ώστε όχι μόνο να εξοικονομείται χρόνος και χρήμα, αλλά και να παραδίδεται το φορτίο άθικτο.
Διατροπικές μεταφορές: πώς να εξοικονομήσετε χρήματα και χρόνο
Ας πούμε ότι έχετε μια εταιρεία logistics. Εξωτερικά, όλα φαίνονται όμορφα: τα αυτοκίνητα λειτουργούν, οι αποθήκες λειτουργούν και οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι. Κάντε όμως ένα λάθος στην επιλογή προσωπικού και όλο το «ειδύλλιο» καταρρέει σαν χάρτινος πύργος. Εξάλλου, τα logistics δεν είναι μόνο φορτηγατζήδες, αλλά μια ολόκληρη ομάδα επαγγελματιών, όπου ο ρόλος του καθενός είναι σημαντικός.
Πώς να προσλάβετε προσωπικό για μια εταιρεία logistics
Σε περιόδους κρίσης, τα καλά οργανωμένα logistics αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις εταιρείες. Η αποτελεσματική διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού και η ικανή ψηφιοποίηση βοηθούν τις επιχειρήσεις όχι μόνο να ξεπεράσουν τις δυσκολίες, αλλά και να βρουν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Αυτό το άρθρο της εταιρείας Sargona Private Capital περιέχει βασικές συστάσεις για την προσαρμογή των logistics στις δύσκολες εποχές.
Διοικητική μέριμνα σε μια κρίση
Το cross-docking είναι μια σύγχρονη προσέγγιση στα logistics που μπορεί να αλλάξει ριζικά τη διαδικασία παράδοσης αγαθών. Η μέθοδος αυτή μπορεί να μειώσει σημαντικά τον χρόνο αποθήκευσης και να βελτιστοποιήσει το κόστος, καθιστώντας τις παραδόσεις πιο αποτελεσματικές.
Τι είναι το cross-docking και πώς βοηθά στα logistics
Η επιλογή ενός συνεργάτη logistics είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της επιχειρηματικής σας επιτυχίας. Ας υποθέσουμε ότι είστε ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, αλλά η ρουτίνα της εφοδιαστικής έχει αρχίσει να καταλαμβάνει πολύ χρόνο και δεν σας έχει απομείνει σχεδόν κανένας πόρος για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Μπορείτε να απελευθερώσετε το χρόνο σας αναθέτοντας τη ναυτιλία σας σε επαγγελματίες.
Ποιον να επιλέξετε - 3PL ή 4PL; Συμβουλές και συστάσεις
Αυτό το άρθρο του ιστολογίου Sargona απευθύνεται κυρίως σε στελέχη logistics ή σε άλλους τύπους επιχειρήσεων που διαθέτουν τμήμα logistics. Εδώ θα βρείτε αποδεδειγμένες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε περισσότερα από τα logistics, να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών και να κάνετε την επιχειρηματική σας θέση κυρίαρχη.
Πώς να κερδίζετε περισσότερα από τα logistics
Η βελτιστοποίηση των διαδικασιών logistics είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τα κέρδη σας. Στο blog της Sargona, ας μιλήσουμε για έξι τρόπους που μπορούν πραγματικά να μειώσουν τα έξοδα αποστολής και να κάνουν την επιχείρησή σας πιο κερδοφόρα.
Έξι τρόποι μείωσης του κόστους εφοδιαστικής
Ο μεσίτης είναι μια νομική οντότητα που εκπροσωπεί τα συμφέροντά σας στα τελωνεία. Με βάση τα έγγραφα που υποβάλλετε, υποβάλλει μια διασάφηση στο τελωνείο, απαντά στις ερωτήσεις του τελωνείου και θέτει τα εμπορεύματά σας σε ελεύθερη κυκλοφορία στη χώρα όπου δραστηριοποιείστε. Επίσης, ο μεσίτης θα σας συμβουλεύσει σχετικά με όλες τις αποχρώσεις της καταχώρησης των εμπορευμάτων και θα σας παράσχει τον υπολογισμό των τελωνειακών δασμών. Επιπλέον, εάν η εταιρεία ασχολείται με τις εξαγωγές, θα σας βοηθήσει να οργανώσετε σωστά και νόμιμα την εξαγωγή των εμπορευμάτων από τη χώρα.
Ποιος είναι ο εκτελωνιστής και γιατί τον χρειάζεστε;
Στο blog της εταιρείας logistics Sargona μιλάμε για τη διαφορά μεταξύ των επαγγελμάτων του αποστολέα, του αποστολέα και του λογιστή. Συγκεκριμένα, θα μιλήσουμε για τις λειτουργικές αρμοδιότητες και τους βασικούς δείκτες απόδοσης.
Λογίστας, αποστολέας και μεταφορέας. Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ αυτών των επαγγελμάτων
Όλα ξεκινούν με την αναζήτηση φορτίου. Αυτό γίνεται σε ένα ειδικό ανταλλακτήριο, όπου μπορείτε να βρείτε έναν ενημερωμένο κατάλογο με τα πράγματα που πρέπει να μεταφέρετε. Μπορείτε να ταξινομήσετε τα φορτία με βάση τις παραμέτρους που χρειάζεστε. Είναι γοητευτικό να ελέγξετε ότι τα εμπορεύματα διαθέτουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα.

Μόλις βρείτε το φορτίο, αρχίζει η φάση των διαπραγματεύσεων. Στην άλλη πλευρά της οθόνης ή του τηλεφώνου βρίσκεται το άτομο που διαθέτει το φορτίο. Εφόσον βρίσκεστε στην αγορά, υπάρχει μια διαδικασία διαπραγμάτευσης. Συνήθως δεν διαρκεί καθόλου πολύ. Εάν ο πελάτης έχει ειδικές απαιτήσεις, τότε η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει περισσότερο.
Στάδια μεταφοράς εμπορευμάτων: από την εύρεση του φορτίου έως την παραλαβή των χρημάτων
Ένα σύστημα αυτοματοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας μεταφορών αποτελεί βασικό εργαλείο για τη διευκόλυνση του έργου της βελτιστοποίησης των λειτουργιών μιας εταιρείας και ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Το TMS είναι μια λύση για όσους πρέπει να διανέμουν καθημερινά με βέλτιστο τρόπο τα αιτήματα και να παρακολουθούν την αποτελεσματικότητα της χρήσης του στόλου. Το σύστημα σας επιτρέπει να λαμβάνετε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για κάθε όχημα και να αναλύετε την αποτελεσματικότητα της χρήσης τους, να αυτοματοποιείτε τις χειροκίνητες εργασίες, να απλοποιείτε την επεξεργασία των παραγγελιών, να ελέγχετε την εκτέλεση των αιτημάτων, τη συμμόρφωση με το δρομολόγιο κ.λπ.
Εφαρμογή TMS: κριτήρια επιλογής, στάδια εφαρμογής, αποτελέσματα
Τα logistics είναι ένας τομέας που απαιτεί υψηλό βαθμό αναλυτικών δεξιοτήτων. Ένας λογιστής πρέπει να είναι σε θέση να αναλύει δεδομένα, να προβλέπει τη ζήτηση, να καθορίζει τις καλύτερες διαδρομές και να επιλέγει τις καλύτερες λύσεις για την εταιρεία.

Ο λογιστής είναι διαχειριστής, πρέπει πάντα να γνωρίζει πού βρίσκεται το φορτίο. Σκέφτεται τρόπους και διαδρομές μεταφοράς από τη συσκευασία και τη φόρτωση στην αποθήκη μέχρι την παράδοση στον πελάτη. Η εμπειρία και τα προσωπικά προσόντα είναι σημαντικά στην εργασία του. Βασικά, ενεργεί σύμφωνα με τις οδηγίες, αλλά σε περίπτωση διατάραξης της διαδικασίας εργασίας (μη τήρηση των προθεσμιών, διακοπή της μεταφοράς, αθέμιτη εργασία προμηθευτών ή εργαζομένων), ο λογιστής πρέπει να βρει γρήγορα διέξοδο από την κατάσταση.
Φορτηγά. Τι πρέπει να γνωρίζει και να μπορεί να κάνει ένας λογιστής
Η εφοδιαστική αποθήκης είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του κατασκευαστή και του τελικού καταναλωτή. Πρόκειται για μια τεχνολογία για τη διαχείριση των λειτουργιών της αποθήκης, η οποία είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί ότι τα απαιτούμενα αγαθά είναι διαθέσιμα, δεν αλλοιώνονται και δεν μπαίνουν σε αχρηστία, παραδίδονται γρήγορα στις αποθήκες και αποστέλλονται στον καταναλωτή.
Αυτοματοποίηση της εφοδιαστικής αποθήκης: όπου τα ρομπότ θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους
Ποιες στρατηγικές προώθησης επιλέγουν οι γνωστές εταιρείες; Πώς εισέρχεστε στην αγορά όταν η προσφορά δεν είναι μοναδική και οι ανταγωνιστές βρίσκονται στο σβέρκο σας; Είτε οι καλύτεροι είτε οι πιο δημιουργικοί παίρνουν το πάνω χέρι. Αυτοί που δεν φοβούνται να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Αυτοί που είναι μοναδικοί, ασυνήθιστοι και αξιομνημόνευτοι.

Για να μην γίνει μια επιχείρηση μια εμπειρία από τη μια μέρα στην άλλη, πρέπει να εξελίσσεται. Ακόμη και μια μικρή επιχείρηση αναζητά τρόπους για να ξεχωρίσει. Βρίσκει το δικό της "πράγμα" για να μείνει στη μνήμη του πελάτη. Μπορεί να είναι οτιδήποτε: ένα όνομα, ένα ιδιαίτερο διαφημιστικό πλάνο, ένα στυλ παραγγελίας, ένας ασυνήθιστα σχεδιασμένος ιστότοπος.
Μαθήματα μάρκετινγκ. Στρατηγικές προώθησης γνωστών εταιρειών
Το μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού στοχεύει συγκεκριμένες εταιρείες ή βασικούς πελάτες. Η στρατηγική ABM στοχεύει σε πωλήσεις και προώθηση για ένα στενά στοχευμένο, συνήθως με επιχειρηματικό μοντέλο B2B (Business-to-Business), κοινό.

Με άλλα λόγια, η στρατηγική ABM δεν λειτουργεί με ποσότητα, αλλά με ποιότητα. Και ξεκινάει από την άλλη άκρη του χωνιού πωλήσεων, δηλαδή από τη βάση του. Η στρατηγική ABM εστιάζει σε εταιρείες που μπορούν να γίνουν ιδανικοί πελάτες. Για παράδειγμα, παρακολουθώντας τους επισκέπτες του ιστότοπου ή ερευνώντας πιθανούς πελάτες, δημιουργούν περιεχόμενο και αναπτύσσουν καμπάνιες μάρκετινγκ που στοχεύουν σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις και εταιρείες.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ABM. ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ ΒΆΣΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΎ
Γιατί είναι πιο ενδιαφέρον να το χτίσετε μόνοι σας ή να το δώσετε για χτίσιμο παρά να αγοράσετε ένα έτοιμο ακίνητο;
Τα ακίνητα στην Ελλάδα ξεκινούν από 250.000 ευρώ, αλλά αν μιλάμε για αξιοπρεπείς πολυτελείς και premium επιλογές, οι τιμές ξεκινούν από 400.000 ευρώ. Όσοι είναι σε θέση να αγοράσουν τέτοια ακίνητα και σκοπεύουν να ζήσουν ή να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα, περιμένουν μια ορισμένη άνεση και συνήθως δεν περιορίζονται στην ελάχιστη αξία του ακινήτου. Έχοντας αναλύσει δεκάδες συναλλαγές, η SARGONA PRIVATE CAPITAL μπορεί να επιβεβαιώσει ότι για πολλούς από τους πελάτες μας και τους πλούσιους ιδιώτες η πιο ενδιαφέρουσα επιλογή είναι η αυτοκατασκευή ή η ενοικίαση προς ιδιοκτησία. Αυτό επιτρέπει να ληφθούν υπόψη όλες οι επιθυμίες.
Έτοιμοι να αγοράσετε σπίτι; Αλλά ίσως είναι πιο κερδοφόρο να το κατασκευάσετε μόνοι σας...
Το 1544 ο Ερρίκος Η' της Αγγλίας προχώρησε στη μεγάλη υποτίμηση της πάντα ασφαλούς βρετανικής ασημένιας πένας. Η περιεκτικότητα σε ασήμι της δεκάρας ήταν πλέον μόνο 25%, σε σύγκριση με το παλιό 92,5%. Με άλλα λόγια, άρχισαν να χρειάζονται περίπου 3,7 φορές περισσότερες πένες για να αγοράσει κανείς μια ουγκιά ασήμι σε σχέση με πριν. Προφανώς, οι τιμές στη Βρετανία αυξήθηκαν σύντομα περίπου τρεις φορές περισσότερο.
Ο Ερρίκος δεν εφηύρε τίποτα καινούργιο. Κάποτε οι Ρωμαίοι υποτίμησαν το δηνάριο, με αποτέλεσμα η τιμή του σιταριού να αυξηθεί κατά δύο εκατομμύρια φορές. Οι κεντρικές τράπεζες σήμερα κάνουν ουσιαστικά το ίδιο πράγμα, αλλά στην ψηφιακή εποχή. Το σημείο αναφοράς στην εποχή του Bretton Woods ήταν 35 δολάρια ανά ουγγιά. Τώρα το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί κατά περίπου 50:1. Για να αγοράσετε μια ουγκιά χρυσού, χρειάζεστε τώρα περίπου πενήντα φορές περισσότερα δολάρια.
Η διόρθωση του πληθωρισμού είναι εύκολη, αλλά κανείς δεν μιλάει γι' αυτό
Πάνω από τις 830 μονάδες επέστρεψε ο Γενικός Δείκτης στο Χρηματιστήριο Αθηνών και έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο από τις 24 Ιουνίου, χάρη στην υπεραπόδοση των τραπεζικών μετοχών, καθώς και στη στήριξη από μεμονωμένα blue-chips. Η εγχώρια αγορά υποστηρίχθηκε επίσης από το θετικό κλίμα στην Ευρώπη, την ώρα που η προσοχή των επενδυτών ήταν στραμμένη στη συνεδρίαση της Fed.
Αναλυτικότερα, όσον αφορά τα στατιστικά στοιχεία της χθεσινής συνεδρίασης, ο Γενικός Δείκτης κατέγραψε άνοδο 0,67% για να κλείσει στις 834,85 μονάδες και τζίρο 41,04 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την Depolas Investment Services, το ανώτατο όριο για την Α.Α. εκτιμάται σήμερα σε περίπου 850-860 μονάδες.
Τράπεζες και χρηματιστήριο
Οι επιθυμίες σας είναι προτεραιότητά μας
2023 - 2024 Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος