Ιστολόγιο

Διαβάστε τα τελευταία και τρέχοντα νέα στο blog μας
Τα logistics είναι ένας τομέας που απαιτεί υψηλό βαθμό αναλυτικών δεξιοτήτων. Ένας λογιστής πρέπει να είναι σε θέση να αναλύει δεδομένα, να προβλέπει τη ζήτηση, να καθορίζει τις καλύτερες διαδρομές και να επιλέγει τις καλύτερες λύσεις για την εταιρεία.

Ο λογιστής είναι διαχειριστής, πρέπει πάντα να γνωρίζει πού βρίσκεται το φορτίο. Σκέφτεται τρόπους και διαδρομές μεταφοράς από τη συσκευασία και τη φόρτωση στην αποθήκη μέχρι την παράδοση στον πελάτη. Η εμπειρία και τα προσωπικά προσόντα είναι σημαντικά στην εργασία του. Βασικά, ενεργεί σύμφωνα με τις οδηγίες, αλλά σε περίπτωση διατάραξης της διαδικασίας εργασίας (μη τήρηση των προθεσμιών, διακοπή της μεταφοράς, αθέμιτη εργασία προμηθευτών ή εργαζομένων), ο λογιστής πρέπει να βρει γρήγορα διέξοδο από την κατάσταση.
Φορτηγά. Τι πρέπει να γνωρίζει και να μπορεί να κάνει ένας λογιστής
Η εφοδιαστική αποθήκης είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του κατασκευαστή και του τελικού καταναλωτή. Πρόκειται για μια τεχνολογία για τη διαχείριση των λειτουργιών της αποθήκης, η οποία είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί ότι τα απαιτούμενα αγαθά είναι διαθέσιμα, δεν αλλοιώνονται και δεν μπαίνουν σε αχρηστία, παραδίδονται γρήγορα στις αποθήκες και αποστέλλονται στον καταναλωτή.
Αυτοματοποίηση της εφοδιαστικής αποθήκης: όπου τα ρομπότ θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους
Ποιες στρατηγικές προώθησης επιλέγουν οι γνωστές εταιρείες; Πώς εισέρχεστε στην αγορά όταν η προσφορά δεν είναι μοναδική και οι ανταγωνιστές βρίσκονται στο σβέρκο σας; Είτε οι καλύτεροι είτε οι πιο δημιουργικοί παίρνουν το πάνω χέρι. Αυτοί που δεν φοβούνται να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Αυτοί που είναι μοναδικοί, ασυνήθιστοι και αξιομνημόνευτοι.

Για να μην γίνει μια επιχείρηση μια εμπειρία από τη μια μέρα στην άλλη, πρέπει να εξελίσσεται. Ακόμη και μια μικρή επιχείρηση αναζητά τρόπους για να ξεχωρίσει. Βρίσκει το δικό της "πράγμα" για να μείνει στη μνήμη του πελάτη. Μπορεί να είναι οτιδήποτε: ένα όνομα, ένα ιδιαίτερο διαφημιστικό πλάνο, ένα στυλ παραγγελίας, ένας ασυνήθιστα σχεδιασμένος ιστότοπος.
Μαθήματα μάρκετινγκ. Στρατηγικές προώθησης γνωστών εταιρειών
Το μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού στοχεύει συγκεκριμένες εταιρείες ή βασικούς πελάτες. Η στρατηγική ABM στοχεύει σε πωλήσεις και προώθηση για ένα στενά στοχευμένο, συνήθως με επιχειρηματικό μοντέλο B2B (Business-to-Business), κοινό.

Με άλλα λόγια, η στρατηγική ABM δεν λειτουργεί με ποσότητα, αλλά με ποιότητα. Και ξεκινάει από την άλλη άκρη του χωνιού πωλήσεων, δηλαδή από τη βάση του. Η στρατηγική ABM εστιάζει σε εταιρείες που μπορούν να γίνουν ιδανικοί πελάτες. Για παράδειγμα, παρακολουθώντας τους επισκέπτες του ιστότοπου ή ερευνώντας πιθανούς πελάτες, δημιουργούν περιεχόμενο και αναπτύσσουν καμπάνιες μάρκετινγκ που στοχεύουν σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις και εταιρείες.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ABM. ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ ΒΆΣΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΎ
Γιατί είναι πιο ενδιαφέρον να το χτίσετε μόνοι σας ή να το δώσετε για χτίσιμο παρά να αγοράσετε ένα έτοιμο ακίνητο;
Τα ακίνητα στην Ελλάδα ξεκινούν από 250.000 ευρώ, αλλά αν μιλάμε για αξιοπρεπείς πολυτελείς και premium επιλογές, οι τιμές ξεκινούν από 400.000 ευρώ. Όσοι είναι σε θέση να αγοράσουν τέτοια ακίνητα και σκοπεύουν να ζήσουν ή να κάνουν διακοπές στην Ελλάδα, περιμένουν μια ορισμένη άνεση και συνήθως δεν περιορίζονται στην ελάχιστη αξία του ακινήτου. Έχοντας αναλύσει δεκάδες συναλλαγές, η SARGONA PRIVATE CAPITAL μπορεί να επιβεβαιώσει ότι για πολλούς από τους πελάτες μας και τους πλούσιους ιδιώτες η πιο ενδιαφέρουσα επιλογή είναι η αυτοκατασκευή ή η ενοικίαση προς ιδιοκτησία. Αυτό επιτρέπει να ληφθούν υπόψη όλες οι επιθυμίες.
Έτοιμοι να αγοράσετε σπίτι; Αλλά ίσως είναι πιο κερδοφόρο να το κατασκευάσετε μόνοι σας...
Το 1544 ο Ερρίκος Η' της Αγγλίας προχώρησε στη μεγάλη υποτίμηση της πάντα ασφαλούς βρετανικής ασημένιας πένας. Η περιεκτικότητα σε ασήμι της δεκάρας ήταν πλέον μόνο 25%, σε σύγκριση με το παλιό 92,5%. Με άλλα λόγια, άρχισαν να χρειάζονται περίπου 3,7 φορές περισσότερες πένες για να αγοράσει κανείς μια ουγκιά ασήμι σε σχέση με πριν. Προφανώς, οι τιμές στη Βρετανία αυξήθηκαν σύντομα περίπου τρεις φορές περισσότερο.
Ο Ερρίκος δεν εφηύρε τίποτα καινούργιο. Κάποτε οι Ρωμαίοι υποτίμησαν το δηνάριο, με αποτέλεσμα η τιμή του σιταριού να αυξηθεί κατά δύο εκατομμύρια φορές. Οι κεντρικές τράπεζες σήμερα κάνουν ουσιαστικά το ίδιο πράγμα, αλλά στην ψηφιακή εποχή. Το σημείο αναφοράς στην εποχή του Bretton Woods ήταν 35 δολάρια ανά ουγγιά. Τώρα το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί κατά περίπου 50:1. Για να αγοράσετε μια ουγκιά χρυσού, χρειάζεστε τώρα περίπου πενήντα φορές περισσότερα δολάρια.
Η διόρθωση του πληθωρισμού είναι εύκολη, αλλά κανείς δεν μιλάει γι' αυτό
Πάνω από τις 830 μονάδες επέστρεψε ο Γενικός Δείκτης στο Χρηματιστήριο Αθηνών και έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο από τις 24 Ιουνίου, χάρη στην υπεραπόδοση των τραπεζικών μετοχών, καθώς και στη στήριξη από μεμονωμένα blue-chips. Η εγχώρια αγορά υποστηρίχθηκε επίσης από το θετικό κλίμα στην Ευρώπη, την ώρα που η προσοχή των επενδυτών ήταν στραμμένη στη συνεδρίαση της Fed.
Αναλυτικότερα, όσον αφορά τα στατιστικά στοιχεία της χθεσινής συνεδρίασης, ο Γενικός Δείκτης κατέγραψε άνοδο 0,67% για να κλείσει στις 834,85 μονάδες και τζίρο 41,04 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την Depolas Investment Services, το ανώτατο όριο για την Α.Α. εκτιμάται σήμερα σε περίπου 850-860 μονάδες.
Τράπεζες και χρηματιστήριο
Οι επιθυμίες σας είναι προτεραιότητά μας
2023 - 2024 Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος