Διοικητική μέριμνα σε μια κρίση

Σε περιόδους κρίσης, τα καλά οργανωμένα logistics αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις εταιρείες. Η αποτελεσματική διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού και η ικανή ψηφιοποίηση βοηθούν τις επιχειρήσεις όχι μόνο να ξεπεράσουν τις δυσκολίες, αλλά και να βρουν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Αυτό το άρθρο της εταιρείας Sargona Private Capital περιέχει βασικές συστάσεις για την προσαρμογή των logistics στις δύσκολες εποχές.
Αναλύστε και επανεξετάστε το πελατολόγιό σας
Σε δύσκολους καιρούς, είναι σημαντικό να εστιάσετε τους πόρους σας σε πελάτες προτεραιότητας για να εξασφαλίσετε μια σταθερή ροή χρημάτων.
  • Προσδιορίστε τους πελάτες-κλειδιά - εκείνους που παράγουν τα κύρια έσοδα και εκείνους των οποίων οι παραγγελίες είναι τακτικές.
  • Αναθεωρήστε τους όρους των συμβάσεων. Προσφέρετε πιο ευέλικτους όρους στους πελάτες προτεραιότητας, ώστε να μην φύγουν για τους ανταγωνιστές.
  • Επικεντρωθείτε σε σταθερούς πελάτες. Είναι προτιμότερο να συνεργάζεστε με μικρούς αλλά τακτικούς πελάτες παρά να κυνηγάτε μεγάλους αλλά ακανόνιστους.
Ενίσχυση των σχέσεων με τους εργολάβους
Οι ισχυρές σχέσεις με τους εργολάβους σας θα αποτελέσουν μια αξιόπιστη υποστήριξη για την επιχείρησή σας σε περιόδους κρίσης.
  • Βελτιστοποίηση των όρων προμήθειας. Διαπραγματευτείτε με τους προμηθευτές και προσφέρετε τους εκπτώσεις ή καλύτερους όρους από τους ανταγωνιστές σας.
  • Αναθεωρήστε τη δομή των αγορών σας. Υπογράψτε μακροχρόνιες συμβάσεις με συνεργάτες για τον καθορισμό των τιμών των αγαθών και των υπηρεσιών.
Αύξηση του επιπέδου υπηρεσιών
Ανά πάσα στιγμή, οι πελάτες εκτιμούν την αξιοπιστία και την προσοχή. Και σε περιόδους κρίσης, το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης μπορεί να αποτελέσει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη διατήρηση των πελατών.
  • Συλλέξτε ειλικρινή ανατροφοδότηση. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τι πρέπει να βελτιώσετε και τι περιμένουν οι πελάτες σας από εσάς.
  • Διορθώστε γρήγορα τις ελλείψεις. Ανταποκριθείτε στα λάθη και τα σφάλματα επιδεικνύοντας προθυμία να εργαστείτε για την ποιότητα.
  • Βελτιώστε την επικοινωνία. Διατηρείτε συνεχή επαφή με τους πελάτες και να είστε διαθέσιμοι σε αυτούς σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας.
Όπως σημείωσε η Sargona Private Capital Ltd, η τεχνολογία βοηθά όχι μόνο στην παρακολούθηση της εργασίας σε πραγματικό χρόνο, αλλά και στη βελτιστοποίησή της.
  • Διατηρήστε τον ιστότοπό σας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενημερωμένα. Αυτό καθιστά την επιχείρησή σας προσιτή στους παλιούς πελάτες και σας βοηθά να βρείτε νέους.
  • Εφαρμόστε σύγχρονα συστήματα πληροφορικής: ERP (σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων) και WMS (σύστημα διαχείρισης αποθήκης) για τον έλεγχο και τη διαχείριση των αποθεμάτων, την πρόβλεψη της ζήτησης, τον προγραμματισμό δρομολογίων.
  • Αναλύστε τα δεδομένα για να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις - οι αριθμοί θα σας πουν πού χάνετε χρήματα και τι μπορείτε να βελτιώσετε για να αυξήσετε τα κέρδη σας.
Ψηφιοποίηση των διαδικασιών εφοδιαστικής
Τα περιουσιακά στοιχεία που δεν παράγουν έσοδα επιβαρύνουν την επιχείρηση. Η μείωσή τους θα προσφέρει πρόσθετους πόρους.
  • Πουλήστε μη κερδοφόρα περιουσιακά στοιχεία και επενδύστε σε τομείς προτεραιότητας.
  • Βελτιστοποίηση του στόλου και των χώρων αποθήκευσης - χρησιμοποιήστε τους όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά για να μειώσετε το κόστος.
  • Αναζητήστε εναλλακτικούς προμηθευτές με χαμηλότερες τιμές για προϊόντα ή υπηρεσίες.
  • Βελτιστοποιήστε τις διαδρομές για να μειώσετε το κόστος καυσίμων και τον χρόνο παράδοσης.
Βελτιστοποίηση περιουσιακών στοιχείων
Σε περιόδους κρίσης, οι καλοί υπάλληλοι γίνονται ο πιο σημαντικός πόρος και η πιο σημαντική υποστήριξη για την επιχείρησή σας.
  • Αποφύγετε τις μαζικές απολύσεις - μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια εξειδικευμένου προσωπικού και θα είναι δύσκολο να το αντικαταστήσετε μετά την κρίση. Εξάλλου, θα είναι κρίμα αν ένας εκπαιδευμένος υπάλληλος πάει σε έναν ανταγωνιστή.
  • Εργαστείτε πάνω στην εταιρική κουλτούρα. Οι άνθρωποι θέλουν να αισθάνονται σίγουροι για το μέλλον, και η υποστήριξη της διοίκησης παίζει μεγάλο ρόλο εδώ.
Μια κρίση είναι μια εξαιρετική στιγμή για να ταρακουνηθούν τα πράγματα και να βρεθούν νέες προσεγγίσεις στην επιχειρηματική δραστηριότητα, λένε οι διευθυντές της Sargona. Η σωστή υλικοτεχνική υποδομή θα βοηθήσει να παραμείνετε στη ζωή, να μειώσετε το κόστος και ακόμη και να βρείτε νέες ευκαιρίες. Είναι σημαντικό να παραμείνετε ευέλικτοι, να είστε σε εγρήγορση και να χρησιμοποιείτε τις δυσκολίες ως εφαλτήριο για ανάπτυξη.
Υποστηρίξτε την ομάδα σας
Οι επιθυμίες σας είναι προτεραιότητά μας
2023 - 2024 Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος