Μπορείτε να στείλετε ένα τέλειο προϊόν, αλλά αν φτάσει σε ένα τσαλακωμένο κουτί, η εντύπωση θα χαλάσει. Η συσκευασία δεν πρέπει μόνο να είναι όμορφη, αλλά και ανθεκτική. Μην κάνετε εκπτώσεις στη συσκευασία. Αυτό μπορεί να σας κοστίσει έναν πελάτη. Και επομένως, όλες τις επόμενες παραγγελίες τους και, ενδεχομένως, τις παραγγελίες των φίλων τους.
Το πιο δυσάρεστο θέμα. Αλλά πάντα θα υπάρχουν επιστροφές. Κάποιος άλλαξε γνώμη, κάποιος δεν του άρεσε, κάποιος δεν του άρεσε. Πρέπει να σκεφτείτε εκ των προτέρων πώς θα τις επεξεργαστείτε. Ποιος πληρώνει για την αποστολή επιστροφής; Πώς επιστρέφονται τα χρήματα; Τι να κάνετε με τα αγαθά: να τα πουλήσετε ξανά ή να τα απορρίψετε?
Συσκευασία
Υπηρεσίες παράδοσης
Δεν πρέπει να επιλέγετε μια υπηρεσία παράδοσης με βάση την αρχή "είναι φθηνές". Φθηνές δεν σημαίνει απαραίτητα καλές. Ελέγξτε κριτικές, δοκιμάστε την εργασία τους στον εαυτό σας. Υποβάλετε μερικές παραγγελίες σε διαφορετικές περιοχές και δείτε: πόσο γρήγορα φτάνει,
σε ποια κατάσταση φτάνουν τα αγαθά, πώς λειτουργεί η υποστήριξη. Συνεργαστείτε με πολλές υπηρεσίες ταυτόχρονα. Εάν κάποια αποτύχει, μεταβείτε σε άλλη.
Επιστροφές
Υποστήριξη πελατών
Συχνά, ένας πελάτης χρειάζεται βοήθεια: πού είναι το δέμα, πότε θα φτάσει, γιατί δεν ενημερώνεται η κατάσταση; Εάν δεν μπορεί να λάβει απάντηση γρήγορα, τότε αρχίζει να ανησυχεί. Και αυτή είναι η στιγμή που χάνετε την εμπιστοσύνη σας. Το κατάστημά σας θα πρέπει να διαθέτει υπηρεσία υποστήριξης πελατών - συνομιλία, email, τηλέφωνο - οτιδήποτε, αλλά με γρήγορη απάντηση.
Οι διευθυντές της Sargona συμβουλεύουν να δοκιμάσετε όλα τα στάδια: να κάνετε μια παραγγελία στο δικό σας κατάστημα και να περάσετε από τη διαδικασία ως πελάτης. Καταγράψτε όλα όσα προκάλεσαν παράπονα. Διορθώστε το. Βρείτε προμηθευτές συσκευασίας. Επιλέξτε περισσότερες από μία υπηρεσίες παράδοσης. Ρυθμίστε την παρακολούθηση. Δημιουργήστε ένα σχέδιο δράσης σε περίπτωση επιστροφής. Κάθε μικρό πράγμα στο οποίο δεν δίνετε προσοχή τώρα μπορεί να σας κοστίσει χρήματα, πελάτες και νεύρα αύριο.
Τι να κάνετε τώρα