Στάδια μεταφοράς εμπορευμάτων: από την εύρεση του φορτίου έως την παραλαβή των χρημάτων

Στο ιστολόγιο της Sargona συνεχίζουμε να συζητάμε διάφορα θέματα σχετικά με τα logistics. Σήμερα θα εξετάσουμε εν συντομία τον αλγόριθμο της εμπορευματικής μεταφοράς: από την αρχή μέχρι την παραλαβή των χρημάτων για την παρεχόμενη υπηρεσία.

Εύρεση φορτίου
Όλα ξεκινούν με την αναζήτηση φορτίου. Αυτό γίνεται σε ένα ειδικό ανταλλακτήριο, όπου μπορείτε να βρείτε έναν ενημερωμένο κατάλογο με τα πράγματα που πρέπει να μεταφέρετε. Μπορείτε να ταξινομήσετε τα φορτία με βάση τις παραμέτρους που χρειάζεστε. Είναι γοητευτικό να ελέγξετε ότι τα εμπορεύματα διαθέτουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα.

Μόλις βρείτε το φορτίο, αρχίζει η φάση των διαπραγματεύσεων. Στην άλλη πλευρά της οθόνης ή του τηλεφώνου βρίσκεται το άτομο που διαθέτει το φορτίο. Εφόσον βρίσκεστε στην αγορά, υπάρχει μια διαδικασία διαπραγμάτευσης. Συνήθως δεν διαρκεί καθόλου πολύ. Εάν ο πελάτης έχει ειδικές απαιτήσεις, τότε η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει περισσότερο.

Μόλις επιτευχθεί προφορική συμφωνία, θα πρέπει να δώσετε στον πελάτη ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την ανταλλαγή εγγράφων, τον αριθμό του αυτοκινήτου, το όνομα και τον αριθμό τηλεφώνου του οδηγού. Αυτοί είναι οι κανόνες των καλών τρόπων συμπεριφοράς, ας πούμε. Αφού λάβετε το ένταλμα (αίτηση) από τον πελάτη, είναι απαραίτητο να το ελέγξετε. Εάν ξαφνικά στην εντολή δείτε κάποια σημεία που διαφέρουν από την προφορική προσυμφωνία, ζητήστε με θάρρος να τη διορθώσετε. Στη συνέχεια, θα πρέπει να στείλετε στον οδηγό όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα εμπορεύματα, τα σημεία φόρτωσης και εκφόρτωσης.
Όταν ο οδηγός φτάνει για τη φόρτωση, είναι σημαντικό να ελέγχει την κατάσταση της συσκευασίας και των ίδιων των εμπορευμάτων. Εάν υπάρχουν ορατές ζημιές, ο οδηγός πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνήσει με τον μεταφορέα του, ο οποίος θα ενημερώσει τον πελάτη για τις πληροφορίες αυτές. Είναι επιθυμητό να ληφθούν φωτογραφίες της ζημίας. Εάν ο πελάτης συμφωνήσει να φορτώσει τέτοια εμπορεύματα, είναι απαραίτητο να λάβετε γραπτή επιβεβαίωση από αυτόν στην οποία να αναφέρεται η ζημία, ώστε στη συνέχεια να μην υπάρξουν αξιώσεις εναντίον σας. Εάν ο οδηγός δεν επιτρέπεται να δει την ποιότητα των εμπορευμάτων, είναι απαραίτητο να καταγράψετε αυτή τη στιγμή και να ενημερώσετε τον πελάτη.

Στη συνέχεια, φορτώστε και ασφαλίστε το φορτίο, συλλέξτε τα πρόσθετα έγγραφα, εάν υπάρχουν, λάβετε επιβεβαίωση από τον πελάτη ότι φορτώθηκαν τα σωστά εμπορεύματα και ξεκινήστε για το δρόμο. Ο μεταφορέας είναι υπεύθυνος για το φορτίο από τη στιγμή της αποδοχής του μέχρι τη στιγμή της παράδοσης. Εάν συμβεί οτιδήποτε στα εμπορεύματα καθ' οδόν, ο μεταφορέας θα θεωρηθεί υπεύθυνος.

Όταν φτάσουμε στον τελικό προορισμό, ξεφορτώνουμε τα εμπορεύματα και θυμόμαστε να λάβουμε επιβεβαίωση παραλαβής. Ο οδηγός φωτογραφίζει τα έγγραφα και τα αποστέλλει στον μεταφορέα, ο οποίος τα διαβιβάζει στον πελάτη. Ο πελάτης θα πρέπει να λάβει επιβεβαίωση παραλαβής αυτού του πακέτου εγγράφων ως απόδειξη ότι παραδώσατε τα εμπορεύματα και ότι δεν υπάρχουν αξιώσεις εναντίον σας.
Μεταφορά
Εάν κατά το στάδιο της συζήτησης της παραγγελίας συμφωνήθηκε ότι η περίοδος πληρωμής για τις υπηρεσίες σας θα ξεκινήσει από τη στιγμή που ο πελάτης θα λάβει τα σαρωμένα αντίγραφα των εγγράφων, τότε θα πρέπει να στείλετε ένα τιμολόγιο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να περιμένετε τη μεταφορά των χρημάτων στο λογαριασμό σας. Εάν συμφωνήθηκε ότι η περίοδος πληρωμής θα ξεκινήσει με την παραλαβή των πρωτότυπων εγγράφων, τότε πρέπει να συγκεντρώσετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και να τα στείλετε στη διεύθυνση αλληλογραφίας του πελάτη.

Ας υποθέσουμε ότι ο πελάτης δεν έχει προβεί σε καμία απαίτηση για την παρεχόμενη υπηρεσία και ότι η ημερομηνία πληρωμής έχει επιτέλους φτάσει. Σε έναν ιδανικό κόσμο, συνδεόμαστε στον τραπεζικό μας λογαριασμό και βλέπουμε ήδη το απαιτούμενο ποσό. Δυστυχώς, ο κόσμος μας απέχει πολύ από το ιδανικό, οπότε το ποσό μπορεί να μην υπάρχει στο λογαριασμό. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να υπενθυμίσετε στον πελάτη τον εαυτό σας και να τον ρωτήσετε πότε σκοπεύει να πληρώσει για τη μεταφορά. Εάν ο πελάτης επίμονα δεν θέλει να πληρώσει, τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στις αρμόδιες αρχές για την είσπραξη του χρέους.

Στη δική μας περίπτωση θα θεωρήσουμε ότι όλα ήταν μια χαρά και λάβαμε τα χρήματά μας. Μετά από αυτό, η μεταφορά μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένη.
Ρύθμιση οικονομικών θεμάτων
Οι επιθυμίες σας είναι προτεραιότητά μας
2023 - 2024 Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος