Μαθήματα μάρκετινγκ. Στρατηγικές προώθησης για γνωστές εταιρείες

Ποιες στρατηγικές προώθησης επιλέγουν οι γνωστές εταιρείες; Πώς εισέρχεστε στην αγορά όταν η προσφορά δεν είναι μοναδική και οι ανταγωνιστές βρίσκονται στο σβέρκο σας; Είναι είτε οι καλύτεροι είτε οι πιο δημιουργικοί που βγαίνουν πρώτοι. Αυτοί που δεν φοβούνται να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Αυτοί που είναι μοναδικοί, ασυνήθιστοι και αξιομνημόνευτοι.

Για να μην γίνει μια επιχείρηση μια εμπειρία από τη μια μέρα στην άλλη, πρέπει να εξελίσσεται. Ακόμη και μια μικρή επιχείρηση αναζητά τρόπους για να ξεχωρίσει. Βρίσκει το δικό της "πράγμα" για να μείνει στη μνήμη του πελάτη. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε: ένα όνομα, μια ιδιαίτερη παρουσίαση της διαφήμισης, ένα στυλ τοποθέτησης μιας παραγγελίας, μια μη τυποποιημένη φτιαγμένη ιστοσελίδα.

Ας μιλήσουμε για τα μαθήματα μάρκετινγκ που μπορείτε να πάρετε από την εμπειρία επιτυχημένων εταιρειών.
Εκπληκτικά, κάποιος συνηθίζει τις εικόνες που δημιουργούνται στο υποσυνείδητό του. Και αυτό ισχύει για τα πάντα γύρω του: η θάλασσα είναι αλμυρή και το Just Do It είναι Nike. Η προσέλκυση της προσοχής είναι το σημαντικότερο καθήκον κάθε σχεδίου μάρκετινγκ. Αναζητήστε τη μοναδικότητα. Αν δεν υπάρχει, επινοήστε την. "Εφευρίσκοντας το δικό σας ποδήλατο" στις επιχειρήσεις, αξίζει ακόμα να αναλύσετε τα επιτυχημένα ευρήματα του μάρκετινγκ και τα USPs των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων. Μπορούν να τροποποιηθούν και να εφαρμοστούν στη δική σας επιχείρηση.

  1. Κρατήσεις: ανέξοδες και απλές
  2. Apple, Tesla: Τεχνολογία για τους λίγους εκλεκτούς.
  3. Uber: βολικό και προσιτό
  4. Volvo: ασφάλεια και άνεση.
  5. Netflix, Etsy: μοναδικά και πρωτότυπα προϊόντα
  6. Nike: υψηλές στιγμές και απολαύσεις που ξεπερνούν τον εαυτό τους
Η διατήρηση των πελατών είναι ένα από τα κύρια εργαλεία του μάρκετινγκ. Η προσέλκυση ενός νέου πελάτη είναι δαπανηρή και συχνά αποτυγχάνει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες. Εκείνοι που έχουν ήδη πραγματοποιήσει μια αγορά και έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες σας είναι ευκολότερο και φθηνότερο να διατηρηθούν. Μπορείτε να κάνετε όπως η Chewy, ένα γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα με τροφές για κατοικίδια ζώα. Όταν ο πελάτης παρέλαβε την παραγγελία του, ήταν βέβαιο ότι θα έβρισκε σε αυτήν έναν λαχνό. Κάθε εβδομάδα ο ιστότοπος της εταιρείας πραγματοποιούσε μια κλήρωση και ανακοίνωνε τον νικητή. Μέσα σε τρεις μήνες, η βάση συνδρομητών αυξήθηκε κατά 30% και ο αριθμός των επαναλαμβανόμενων παραγγελιών αυξήθηκε σχεδόν κατά 20%.
"Διαφοροποιηθείτε ή πεθάνετε" (Trout)
Διατηρήστε το

"Ο πελάτης πρέπει να δει τη διαφήμιση 20 φορές για να κάνει μια πώληση", γράφει ο Thomas Smith στο βιβλίο του "Successful Advertising". Αν και η φράση αυτή είναι πάνω από 100 ετών, εξακολουθεί να ισχύει και σήμερα. Μια διαφήμιση που ο καταναλωτής συναντά για πρώτη φορά είναι απίθανο να τη θυμάται. Όταν όμως τη δει για δέκατη φορά, έχει ήδη μια ιδέα για το πώς μοιάζει το προσφερόμενο προϊόν και γνωρίζει ακόμη και κάποιες από τις ιδιότητές του. Είναι ήδη ένα οικείο και συγκεκριμένο προϊόν.
Η επανάληψη είναι η βάση του μάρκετινγκ
Ανεξάρτητα από το πόση εμπειρία διαθέτουμε ή πόση γνώση έχουμε αποκτήσει στο παρελθόν, συχνά, χωρίς να το καταλαβαίνουμε, ενεργούμε με στερεότυπο τρόπο και αντιδρούμε με τυπικό τρόπο. Αυτά είναι τα πρότυπα συμπεριφοράς. Είναι ακριβώς αυτά που χρησιμοποιούν συχνά οι έμποροι για να παίξουν με τις συνήθειες και τις αδυναμίες μας.

  1. Μίμηση. Ο διάσημος Ρονάλντο φοράει αθλητικά παπούτσια Nike και αυτό το μοντέλο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους οπαδούς του.
  2. Συνήθεια αποφυγής κινδύνου. Το να πληρώσετε αμέσως δεν είναι, είναι καλύτερα να δοκιμάσετε. Έτσι λειτουργεί το Netflix, όταν προσφέρει στους χρήστες ένα δωρεάν δοκιμαστικό μήνα στον κόσμο των ταινιών και των τηλεοπτικών σειρών του.
  3. Ακριβό, status, για λίγους και εκλεκτούς: Tiffany, τσάντες Gucci.
  4. Αγκυροβόλησε την τιμή. Θυμηθείτε την εντυπωσιακή παρουσίαση καινοτομίας από τον Στίβεν Τζομπς. Πέρασε μια ώρα μιλώντας για το πώς, σύμφωνα με τους ειδικούς, ένα iPhone θα έπρεπε να κοστίζει χίλια δολάρια. Αλλά στο τέλος της παρουσίασης ανακοίνωσε ξαφνικά την τιμή - 400 δολάρια! Σοκ - ένα μοναδικό προϊόν που πωλείται σχεδόν δωρεάν! Είναι επείγον να το πάρουμε.
Μοτίβα συμπεριφοράς
Δυστυχώς, δεν υπάρχουν έτοιμες λύσεις για μια επιτυχημένη επιχείρηση - πρέπει να τις βρείτε μόνοι σας. Η Sargona Private Capital θα προσπαθήσει να είναι δίπλα σας, μπορείτε να βασιστείτε στην υποστήριξη των εξειδικευμένων εμπειρογνωμόνων της εταιρείας. Θα ελέγξουμε υποθέσεις, θα ετοιμάσουμε ένα σχέδιο μάρκετινγκ και θα σας βοηθήσουμε με την προώθηση της επιχείρησής σας στα κοινωνικά δίκτυα και στις μηχανές αναζήτησης της Google.
Προώθηση με την Sargona Private Capital
Οι επιθυμίες σας είναι προτεραιότητά μας
2023 - 2024 Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος