Στρατηγική έλξης στη λογιστική

Η ουσία της προσέγγισης Pull στην εφοδιαστική: η παροχή προϊόντων με βάση την πραγματική ζήτηση, αντί να τα στέλνετε στην αγορά με την ελπίδα ότι κάποιος θα τα αγοράσει. Δεν παγώνετε χρήματα σε μια αποθήκη, δεν διατρέχετε τον κίνδυνο το προϊόν να καταστεί άχρηστο, να χαλάσει ή απλώς να καταστεί άχρηστο για κανέναν. Εργάζεστε μόνο με ό,τι υπάρχει ζήτηση εδώ και τώρα.

Ποιες τεχνολογίες θα χρειαστείτε

Δεν θα μπορείτε να προμηθεύετε προϊόντα κατόπιν ζήτησης εάν δεν διαθέτετε ένα ψηφιακό σύστημα που βλέπει αυτή τη ζήτηση σε πραγματικό χρόνο, τη συνδέει με την εφοδιαστική και την παραγωγή. Πρόκειται για ένα ERP (σύστημα σχεδιασμού επιχειρηματικών πόρων), WMS (σύστημα διαχείρισης αποθήκης), CRM (σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών), τα οποία είναι ενσωματωμένα μεταξύ τους και λειτουργούν ως ένας ενιαίος οργανισμός. Πρόκειται για ένα API (διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών), το οποίο επιτρέπει στα συστήματα να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους άμεσα, χωρίς καθυστερήσεις, σύγχυση και ανθρώπινο λάθος.

Και επίσης - προγνωστική ανάλυση. Όχι η παλιά, όπου εξετάζετε τι συνέβη πέρυσι, αλλά μια σύγχρονη: με μηχανική μάθηση, η οποία υποδηλώνει πού μπορεί να αυξηθεί και πού μπορεί να μειωθεί η ζήτηση. Δεν ενεργείτε τυφλά - βλέπετε τους κινδύνους εκ των προτέρων.
Η στρατηγική έλξης είναι ιδανική για όσους η ζήτηση είναι τουλάχιστον κάπως προβλέψιμη ή διαχειρίσιμη. Εάν έχετε, για παράδειγμα, ένα προϊόν B2C και μπορείτε να δείτε παραγγελίες σε πραγματικό χρόνο. Εάν παράγετε κάτι πολύπλοκο κατά παραγγελία. Ακόμα και για B2B με τον σωστό αυτοματισμό, αυτό γίνεται ένας ισχυρός μοχλός.

Αλλά να τι είναι σημαντικό, τονίζουν οι ειδικοί της Sargona Private Capital: εάν έχετε μεγάλες διακυμάνσεις στη ζήτηση και μηδενική ευελιξία στην παραγωγή, πρέπει πρώτα να υπολογίσετε τα πάντα καλά. Η έλξη είναι ένα ακριβές εργαλείο. Λειτουργεί για όσους βλέπουν τα δεδομένα τους, είναι σίγουροι για αυτά και είναι έτοιμοι να λάβουν γρήγορα αποφάσεις.

Σε ποιον απευθύνεται

Εάν υποτιμήσετε τον χρόνο παράδοσης, η παραγγελία ακυρώνεται, λένε οι ειδικοί της Sargona Private Capital Greece. Εάν ο πελάτης περιμένει τα αγαθά και αυτά βρίσκονται ακόμα σε παραγωγή, έχετε χάσει τον πελάτη. Εάν οι προμηθευτές σας είναι αναξιόπιστοι, ολόκληρη η αλυσίδα καταρρέει. Είναι σαν ντόμινο: ένας αδύναμος κρίκος - και όλα καταρρέουν.

Επιπλέον, εάν ξαφνικά αλλάξετε σε Pull χωρίς να εκπαιδεύσετε την ομάδα, χωρίς να ανακατασκευάσετε τις διαδικασίες, το σύστημα απλώς θα σπάσει. Οι άνθρωποι θα πανικοβληθούν, οι παραγγελίες δεν θα φτάσουν εγκαίρως, οι υπεύθυνοι εφοδιαστικής δεν θα καταλάβουν τι και πού να παραδώσουν. Σε αυτό το χάος, μπορείτε να χάσετε πολλά χρήματα.
Επιλέξτε μία κατηγορία προϊόντων ή ένα τμήμα πελατών όπου υπάρχει σταθερή ζήτηση και δημιουργήστε το Pull εκεί. Ρυθμίστε το σύστημα: έτσι ώστε οι παραγγελίες να εισέρχονται αυτόματα στην αλυσίδα παραγωγής, έτσι ώστε η εφοδιαστική να βλέπει αυτά τα σήματα, έτσι ώστε η αποθήκη να γνωρίζει τι πρέπει να αποσταλεί.

Φροντίστε να συγχρονίσετε τα δεδομένα: χωρίς χειροκίνητη μεταφορά αρχείων Excel. Πρέπει να έχετε ολοκληρωμένη ψηφιακή εφοδιαστική: από το κλικ του πελάτη έως την πραγματική παράδοση. Συνδέστε αναλυτικά στοιχεία που δείχνουν αποτυχίες, αποκλίσεις, τάσεις σε πραγματικό χρόνο.

Και το πιο σημαντικό - εκπαιδεύστε τους ανθρώπους, συμβουλεύει η Sargona. Αυτό είναι ένα ομαδικό παιχνίδι όπου όλοι πρέπει να καταλάβουν γιατί γίνονται όλα αυτά.

Το Pull logistics δεν είναι απλώς ένας τρόπος για να εξοικονομήσετε χρήματα. Είναι ένας τρόπος να μην χάσετε: χρήματα, πελάτες, χρόνο, φήμη. Όταν εργάζεστε με βάση την πραγματική ζήτηση, δεν μαντεύετε, αλλά ενεργείτε με ακρίβεια.

Κίνδυνοι

Πώς να εφαρμόσετε σωστά

Οι επιθυμίες σας είναι προτεραιότητά μας
2023 - 2025 Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος