Επιλέξτε μία κατηγορία προϊόντων ή ένα τμήμα πελατών όπου υπάρχει σταθερή ζήτηση και δημιουργήστε το Pull εκεί. Ρυθμίστε το σύστημα: έτσι ώστε οι παραγγελίες να εισέρχονται αυτόματα στην αλυσίδα παραγωγής, έτσι
ώστε η εφοδιαστική να βλέπει αυτά τα σήματα, έτσι ώστε η αποθήκη να γνωρίζει τι πρέπει να αποσταλεί.
Φροντίστε να συγχρονίσετε τα δεδομένα: χωρίς χειροκίνητη μεταφορά αρχείων Excel. Πρέπει να έχετε ολοκληρωμένη ψηφιακή εφοδιαστική: από το κλικ του πελάτη έως την πραγματική παράδοση. Συνδέστε αναλυτικά στοιχεία που δείχνουν αποτυχίες, αποκλίσεις, τάσεις σε πραγματικό χρόνο.
Και το πιο σημαντικό - εκπαιδεύστε τους ανθρώπους, συμβουλεύει η Sargona. Αυτό είναι ένα ομαδικό παιχνίδι όπου όλοι πρέπει να καταλάβουν γιατί γίνονται όλα αυτά.
Το Pull logistics δεν είναι απλώς ένας τρόπος για να εξοικονομήσετε χρήματα. Είναι ένας τρόπος να μην χάσετε: χρήματα, πελάτες, χρόνο, φήμη. Όταν εργάζεστε με βάση την πραγματική ζήτηση, δεν μαντεύετε, αλλά ενεργείτε με ακρίβεια.