Φανταστείτε ότι ένας πελάτης ανοίγει ένα κουτί με το ακριβό προϊόν σας. Δεν έχει προλάβει ακόμα να αγγίξει το ίδιο το προϊόν, αλλά έχει ήδη σχηματίσει την πρώτη του εντύπωση. Αν η συσκευασία φαίνεται φθηνή ή κατεστραμμένη, ο αγοραστής υποσυνείδητα σκέφτεται «πιθανότατα, το προϊόν είναι εξίσου κακής ποιότητας». Αντίθετα, μια όμορφη, ακριβή στην όψη και στην αφή, προσεγμένη συσκευασία δημιουργεί αμέσως στον αγοραστή την αίσθηση ότι ανοίγει κάτι πολύτιμο.
Οι ειδικοί της Sargona Private Capital τονίζουν: ένα λάθος σε αυτό το σημείο και ο αγοραστής θα απογοητευτεί πριν καν μάθει πόσο καλό είναι το προϊόν σας.
Επιλογή των καλύτερων υλικών
Μην εξοικονομείτε υλικά. Αν το κουτί είναι λεπτό, τσαλακώνεται στα χέρια ή φαίνεται ότι μπορεί να σκιστεί σε ένα δευτερόλεπτο, δεν είναι premium. Για τα ακριβά προϊόντα χρειάζονται πυκνά, υφασμάτινα και ευχάριστα στην αφή υλικά. Χαρτί, χαρτόνι, υφασμάτινα στοιχεία, μέταλλο ή ξύλο - όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν, αν επιλέξετε σωστά συγκεκριμένα για το προϊόν που πουλάτε. Ρωτήστε τον εαυτό σας: ο πελάτης θα κρατήσει τη συσκευασία σας ή θα την πετάξει; Αν είναι το δεύτερο, τότε το υλικό έχει επιλεγεί λανθασμένα.
Τα προϊόντα premium δεν αγοράζονται μόνο για τη λειτουργικότητά τους, αλλά και για το κύρος που προσφέρουν. Εάν η συσκευασία σας δεν μεταδίδει την αξία του προϊόντος, τότε το ίδιο το προϊόν θεωρείται λιγότερο αξιόλογο. Αυτό σημαίνει ότι η εμπιστοσύνη στο brand σας μπορεί να χαθεί πριν ακόμη ο πελάτης αρχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν. Η συσκευασία είναι η πρώτη επαφή και πρέπει να προκαλεί θετικά συναισθήματα.
Γιατί η συσκευασία είναι σημαντική