Οι χαμένες παραγγελίες, οι καθυστερήσεις και τα σφάλματα στα έγγραφα μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλες απώλειες. Εάν δεν βελτιστοποιήσετε τις προβληματικές διαδικασίες, οι ανταγωνιστές θα απομακρύνουν εύκολα τους πελάτες σας. Ένα σύστημα CRM θα σας βοηθήσει να οργανώσετε αποτελεσματικά τις διαδικασίες εργασίας. Χωρίς αυτό, η επιχείρησή σας χάνει χρήματα και ευκαιρίες.
Αυτοματοποίηση διαδικασιών
Το CRM δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα για τη διατήρηση μιας βάσης δεδομένων πελατών, είπαν ειδικοί από την εταιρεία Sargona Private Capital. Αυτό είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την αυτοματοποίηση της επιχείρησής σας. Όλες οι διαδικασίες, από την επεξεργασία εφαρμογών έως την παράδοση, μπορούν να αυτοματοποιηθούν ώστε να μην χάνετε χρόνο σε εργασίες ρουτίνας.
Πλεονεκτήματα: αυτόματη διανομή των αιτήσεων μεταξύ των εργαζομένων. ειδοποιήσεις για σημαντικές ενέργειες (υπενθυμίσεις, προθεσμίες). αυτόματη επεξεργασία παραγγελιών, εργασιών και εγγράφων.
Λόγω αταξίας στις επιχειρηματικές διαδικασίες, κινδυνεύετε να χάσετε έως και το 40% των πιθανών πελατών και να μην μπορείτε να ολοκληρώσετε τις παραγγελίες εγκαίρως. Το CRM ελαχιστοποιεί τα σφάλματα επειδή όλα τα δεδομένα είναι πάντα διαθέσιμα.
Πλεονεκτήματα: όλα τα δεδομένα για πελάτες και παραγγελίες βρίσκονται σε ένα μέρος. όλες οι πληροφορίες παράδοσης είναι διαθέσιμες σε πραγματικό χρόνο. έλεγχος σε όλα τα στάδια - από την εφαρμογή έως την ολοκλήρωση της μεταφοράς.
Διαφάνεια και βελτίωση των υπηρεσιών
Εάν θέλετε οι πελάτες σας να σας εμπιστεύονται, αξίζει να είστε απόλυτα διαφανείς. Το CRM σάς βοηθά να παρακολουθείτε κάθε στάδιο παράδοσης, να ενημερώνετε τους πελάτες για την κατάσταση της παραγγελίας τους και να εκτελείτε άλλες λειτουργίες. Θα είστε πάντα σε επαφή με τους πελάτες και θα μπορείτε να επιλύετε τα ζητήματά τους έγκαιρα.
Πλεονεκτήματα: όλες οι πληροφορίες παράδοσης είναι διαθέσιμες στους πελάτες ανά πάσα στιγμή. Οι πελάτες θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις για κάθε στάδιο (μέσω SMS, e-mail ή instant messenger).