Τα λάθη στις πωλήσεις συνδέονται συχνά με χαοτική εργασία: γράψατε σε έναν πελάτη και τον ξεχάσατε. έκανες συμφωνία και δεν του το θύμισες, ξέχασε. Ο πελάτης δεν πρέπει να σε σκέφτεται, πρέπει να τον θυμίζεις τον εαυτό σου.
Τι να κάνετε:
- CRM – διαχειριστείτε όλους τους πελάτες σας σε ένα σύστημα για να μην τους χάσετε.
- Σενάρια – δημιουργία προτύπων μηνυμάτων για εξοικονόμηση χρόνου.
- Αυτοματοποίηση – αποστολές, υπενθυμίσεις κ.λπ.
Εάν δεν έχετε
CRM, αρχίστε να διατηρείτε μια βάση πελατών τουλάχιστον σε έναν πίνακα, προτείνετε ειδικούς από το Sargona Private Capital.
Ας το συνοψίσουμε: πρώτα, καθορίστε ποιος είναι ο πελάτης σας. Δημιουργήστε μια μοναδική πρόταση πώλησης που τραβάει πραγματικά την προσοχή των ανθρώπων. Επανεγγραφή σεναρίων - ξεκινήστε το κείμενο με το πρόβλημα του πελάτη. Μάθετε να εργάζεστε με αντιρρήσεις. Βρείτε κανάλια πωλήσεων και δουλέψτε μαζί τους καθημερινά. Αυτοματοποιήστε τη διαδικασία για να αποφύγετε την απώλεια πελατών. Εάν εφαρμόσετε έστω και τις μισές από αυτές τις συμβουλές, θα έχει θετικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας.